Wednesday, July 27, 2011

Black Abaya

Hi, semua ! Kali ini ak nak bercakap pasal Abaya pulak.Sekarang ini kita boleh lihat ramai yang perempuan atau wanita yang gemar memilih untuk memakai abaya.Aku memang tertarik pada abaya,terutamanya abaya yang berwarna hitam.Warna hitam boleh memberi ilusi yang lebih  kurus dan lebih menarik.Orang kata hitam itu misteri dan elegan...dan orang selalu gak kata (asyik orang kata jerr...haha) warna hitam adalah warna yang selamat dalam berfesyen.Betul kah?? Korang rasa??hmm...Bagi pendapat aku pulak abaya hitam nampak lebih ekslusif di tambah pula dengan sulam timbul yang berlainan warna..Kat bawah ini aku serta kan sekali gambar-gambar abaya yang kalau aku jumpa (sebenarnya kalau mampu beli..hehe) aku akan beli ! :))




p/s: Yang aku paling minat ialah abaya yang terakhir sekali.nampak elegan potongannya + penggunan warna yang bijak menaik kan lagi seri abaya ini..Tak gitu kawan-kawan?

3 comments:

Anonymous said...

hi babe! i baru follow your blog! hehe. true,, abaya yang last ni cantik sangat! the colour is so cleopatra-ish.

tishalicious said...

kan tiraa !! hehehe.

tishalicious said...
This comment has been removed by the author.